Nagyon sokáig az a hit uralkodott az eladásösztönzésben, hogy a kép, mint olyan a minden, hiszen a legegyszerűbben ezek váltanak ki érzéseket az emberekből. A szövegírás, mint eladás-ösztönzési módszer később jött a képbe, pontosan akkor, amikor a különböző technológiai megoldások is felfigyeltek a betűk erejére.
A betűknek bizony erejük van, hiszen olyan mágikus módszert képviselnek, amelyeknek köszönhetően gondolatokat, szavakat lehet megfogalmazni, papírra vetni. A szövegírás sokkal több, mint hagyományos termékleírás, hiszen félig-meddig a gépeknek, a technikának készül, de ezek nem hagyományos értelemben vett eszközök, hiszen az emberre jellemző intelligenciával ruházták fel.
Persze az emberi agynak éppen úgy szimpatikusnak kell legyen a szöveg és itt válik izgalmassá az egész téma. A szövegírás ilyen értelemben, online marketing vonatkozásában egy roppant összetett elvárások szerint megvalósuló valaminek kell legyen. Akit érdekel a téma, bőven van lehetősége tájékozódni benne.
A néhány éve még nem létező szakmáról szeretnénk néhány gondolatot közölni, hiszen egyre nagyobb az esély, hogy már Ön is találkozott ezzel a kifejezéssel. A SEO szakértő nem más, mint egy roppant új szakma, amire tulajdonképpen képzések nem is nagyon léteznek, pontosabban hivatalos diplomát nyújtók szinte biztosan nem.
Teljes mértékben önálló önképzés működik a műfajban, ami több dolognak köszönhető. Egyrészt, ahogy említettük, roppant új a terület és a tudományos világnak még nem volt alkalma reagálni erre az igényre. Másrészt pedig, annyira gyorsan zajlik a fejlődés, hogyha valaki SEO szakértő szeretne lenni, nincs elég idő az elméleti előkészületek lebonyolítására.
Mindez azonban nem tekinthető hátránynak, hiszen a szakma művelői úgy fest, remekül feltalálják magukat, a piac pedig rendszerint, ha elég eltökélt, megtalálja a kompetens szakértőket. A SEO szakértő egyre népszerűbb szakma, hiszen fokozatosan nagyobb az érdeklődés és igény ezen tudás, tapasztalat iránt, ez pedig örvendetes hír.