Ha webáruház indítás jár a fejünkben, sok mindent figyelembe kell venni, például a célcsoportot. Fontos behatárolni, hogy kinek szeretnénk értékesíteni. Az nem igazán jó hozzáállás, hogy mindenkinek árulok. Nem lehet mindenki a vásárlónk, tehát ha ezzel kezdünk, már elkövetünk egy nagy hibát.
Meg kell ismerni a vásárlóinkat. Webáruház indításakor sokszor elkövetjük azt a hibát is, hogy egyszerre sokat akarunk. Nem biztos, hogy jó hozzáállás, ha nagyon sok féle terméket szeretnénk árulni.
Ilyenkor nem igazán tudjuk a vásárlókat megfogni, hiszen látszik, hogy nem igazán tudjuk, kinek szeretnénk árulni. És mint mondtam, a „mindenki a vásárlóm” mondat nem vezet sehova. Ezen kívül nagyon sok dolog van, amit ezzel kapcsolatban meg kell nézni, fel kell írni, ki kell elemezni.
És ez csak egy pont az indulás ellőtt, de ahhoz, hogy sikeresek legyünk, fontos előtte mindent számba venni. Persze nem csak a webáruház indítása előtt, hanem bármi előtt, amibe bele akarunk fogni. A pénzünk és jövőnk múlhat a pontos előkészületeken.