Szinte minden termékcsalád esetében léteznek úgynevezett divattermékek és ez az alkoholos italok világában sincs másként. A Jagermeister sikertermék a javából, hiszen talán nincs olyan ország a világon, de Európában semmiképpen, ahol ne lenne benne az első három legismertebb márkában.
Ha megkérdeznénk az utca emberét vagy egyik-másik különleges jellemzőkkel bíró embercsoportokat, biztosan minden szegmensben elhangzana a már említett Jagermeister neve. Ez nem lehet véletlen, gondolhatnánk, mert ez az ital biztosan tud valamit és rájött valamire, ami nem minden termékről mondható el.
Nos, az igazsághoz egyértelműen hozzátartozik a kiváló marketing is, mert ha felidézzük a reklámokat, amelyeket a televízióban, esetleg a magazinokban láthatunk, szinte biztosan fel tudunk némi emléket hozni erről a márkáról. Tehát véletlenek, de tudatos lépések szerencsés összjátéka is egyben, hogy egy ital mennyire terjed el a köztudatban, nemcsak az ízén múlik. A Jagermeister azonban mindenben jeleskedik.