Az internetes marketing egy viszonylag új területe a cégek piaci megjelenésének. Nem elég csak a honlapot elkészíteni, vizuálisan és szöveg szempontjából is érdekessé tenni, hanem utána folyamatosan a találati listák elején kell tartani ahhoz, hogy minél több ember ellátogasson az adott cég oldalára, aminek titka a megfelelő keresőmarketing alkalmazása. Ennek egyik kulcsa a kulcsszavakra való optimalizálás. A hazánkban legtöbbet használt keresőoldal szabályait kell követnünk ahhoz, hogy olyan kulcsszavakat állítsunk össze, amelyekre a legnagyobb valószínűséggel a legtöbben keresnek. A keresőmarketing célja, hogy olyan embereket irányítson az oldalra, akiket éppen az érdekel, amit mi kínálunk. Mivel a találati listákat algoritmusok állítják össze, így a keresőmarketing feladata, kulcsszavak és egyéb minőségi tartalom segítségével az algoritmusok számára érdekessé tenni az oldalt és ezzel emelni a találati listán. Minden cég költ egy bizonyos összeget hirdetésekre, akkor ezt az összeget ajánlatos a leghatékonyabban felhasználni.