A Google Ad Grants Magyarországon is elindul, amely a hazai karitatív szervezetek közel havi 10 000 dolláros AdWords hirdetési támogatását jelenti. Azok a szervezetek pályázhatnak, akik jótékonysági státusszal rendelkeznek és természetesen minden feltételt iratokkal igazolni is kell. Csak kulcsszó alapú kampányok futtathatók, amelyek a google.com-on jelennek meg. Nagyszerű kezdeményezés, amely a jótékonykodásra hívja fel az emberek figyelmét, és segíti a nonprofit szervezetek munkáját. A napi meghatározott költségkeret 329 USD, amely havonta 10 000 USD-re rúg. Természetesen az is fontos, hogy az illető szervezetnek működő weboldala legyen, amelyen folyamatosan frissülő tartalmak jelennek meg. A Google Ad Grants programban való részvételhez a hirdetések linkjei csak egyetlen karitatív szervezet webhelyének az URL-jéra mutathatnak, természetesen arra, amelyre a jóváhagyást megkapta. A Seo101 csapata is beszáll a munkába és a karitatív szervezetek kampányait ingyen elkészíti.