Fehérje diéta fitten és frissen

Túlsúlyos emberek, valamint azok, akik csak néhány kiló súlyfelesleggel rendelkeznek, gyakran keresik a fogyókúra leghatékonyabb típusát. Körükben igen populáris a fehérje diéta, előszeretettel alkalmazzák ezt a siker elérésének érdekében.

Mert ha egy nem megfelelő, koplalásos fogyókúrát kezdenek el végezni, az nem vezet jó eredményre, ebből keletkezhet a közismert jojó effektus is. Ráadásul ilyen módon az egészség is veszélybe kerülhet, tehát ezt a diétát nem tanácsos folytatni. Viszont nem kell éhezni a fehérje diéta ideje alatt, ugyanis segít ebben a megemelt fehérjeszint, ami igazán laktató és az éhségérzetet is csökkenti. Amennyiben megfelelően összeállítjuk ezt a fajta diétát, akkor még az izomtömegünkből sem veszítünk.

Tehát gyakorlatilag frissek, erősek és fittek lehetünk a fogyókúra alatt is. Voltaképpen friss élelmiszerekből tanácsos a fehérjéket fedezni, de sajnos ez nem mindig lehetséges, ezért szükség van a proteint tartalmazó táplálék kiegészítőkre is. Egy-egy kisebb étkezés pótolható a fehérjeporokból gyorsan előállítható shake révén, amelyek különböző ízesítésekben kaphatóak.

A fehérjeszeletek pedig bármikor fogyaszthatóak, mert nem kell aggódnunk, hogy az eddigi fogyókúrás erőfeszítéseink kárba mennek. Viszont a fehérje diéta idején is lényeges odafigyelni a kalóriamennyiségekre. Fizikai tevékenységtől, testalkattól és testsúlytól is függ az, hogy mennyi kalóriára van szüksége a szervezetnek. Mielőtt a fehérje diétát elkezdené valaki, ajánlott felkeresni egy dietetikus szakembert.

Print Friendly, PDF & Email

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás