A pozitív munkakörnyezet főbb ismertetőjegyei – A Regus Magyarország támogatásával

Az egyik legfontosabb tényező, mely hatást fejt ki az alkalmazottak és vezetők munkavégzésére egyaránt: a munkakörnyezet. Ez alatt azonban nemcsak az irodai bútorokat és dekorációt kell érteni, hanem többek között a kollégákkal való kapcsolat is ide sorolható, vagyis minden, amely valamilyen mértékben befolyásolja a feladatok elvégzését. Mindenki szívesebben indul el otthonról, ha egy alapvetően pozitív jellegű környezetben dolgozik. Éppen ezért érdemes leendő munkahelyünket az alábbi szempontok alapján is elemezni.

 

A nyílt kommunikáció segítségével könnyebben tudunk közös álláspontra jutni, és tudjuk éreztetni a másik véleményének fontosságát is. Érdemes ennek fényében időről időre megbeszélni a cég vagy vállalkozás céljait és filozófiáját, hiszen a nyílt beszéddel be tudjuk vonni munkatársainkat is az eszmecserébe, amely által pozitív kapcsolatot tudunk kialakítani velük.

 

A munka és magánélet közti összhang fenntartása is elengedhetetlen, az élet több terén is sikeres és elégedett emberek ugyanis több személyes és kreatív tartalmat tudnak munkájukba vinni. Emellett ezek az alkalmazottak (vagy vezetők) sokkal magabiztosabbak is, így jobban tudnak például a munkaidő folyamán teljesíteni.

 

Bár az ideális kollegiális viszonyt nem tudják garantálni, a Regus irodaközpontjaiban minden adott a kedvező munkakörnyezet kialakításához. A globális hálózat 7 budapesti épületében havi bérlésű, napi- és óradíjas, továbbá részidős irodák is bérelhetők, melyek ízléses berendezése és technológiai felszereltsége biztosítja a kezdő lökést a célorientált munkavégzéshez.

Mindemellett pedig a professzionális tárgyaló- és üléstermek, valamint business lounge-ok tökéletes helyszínei lehetnek céges brainstorming céljára is.

Print Friendly