A csicseriborsó konzerv remek fehérjeforrás

A fehérje a vegánok és a vegetáriánusok menüjében is jelen kell legyen. Mivel ők állati eredetű termékeket nem fogyasztanak, a csicseriborsó konzerv jó alternatíva lehet számukra. Az állati eredetű fehérjéket egyre többen kihagyják az étrendjükből, különböző okokból kifolyólag.

Természetesen ezeket pótolni kell, ha lehet finom, tápláló és egészséges növényi eredetű ételekkel. A csicseriborsó már a régmúltban is áldás volt az emberiségnek, hiszen sok embert mentett meg az éhhaláltól, bizonyos részein a világnak a mai napig fontos élelmiszer maradt. A csicseriborsó konzerv tehát nemcsak finom és remek fehérjeforrás, hanem olcsó is.

Szuperélelmiszerként, a rengeteg jótékony hatásánál fogva, a mindennapi étkezéseinkbe is bevonhatjuk. A csicseriborsó konzerv jól beilleszthető a diétás étrendbe, rákellenes hatású, kiváló B- és E-vitamin, folsav és karotin forrás. Csökkenti a koleszterinszintet, ugyanakkor az alacsony glikémiás indexe miatt, a cukorbetegeknek is remek táplálék.

Felmerülhet a kérdés, hogy melyiket érdemes fogyasztani? A friss vagy a konzerv változatot? A csicseriborsó konzerv elkészítése roppant gyorsan megvan, míg a szárított borsót sok ideig kell nagymennyiségű hideg vízben áztatni, ezt követően pedig sós, szódabikarbónás vízben lefedve puhára főzni. Mivel fontos faktor az idő a főzésben, jobban megéri a konzerv, mert a jó minőségűekben megmaradnak a növény értékes tulajdonságai. Ha vitaminokban és fehérjékben gazdag vacsorát szeretne készíteni gyorsan, rendeljen csicseriborsó konzervet a bulkshop.hu webáruházból!

Print Friendly, PDF & Email